Sport és táplálkozás – Erre figyelj, ha edzés mellett fogyni is szeretnél | Diéta és Fitnesz

Fogyni mozog

fogyni mozog

De mi történik valójában, amikor három nap alatt ledobsz három kilót, és miért szedsz vissza négyet a következő hétre? Ha a súlytöbbletedre gondolsz, valószínűleg a kisebb-nagyobb zsírrétegek zavarnak, amelyek az elmúlt években alattomosan a derekad köré rakódtak.

fogyni mozog

Amikor testsúlycsökkentésről beszélünk, akkor épp ezeknek a zsírraktáraknak a leapasztását tűzzük ki célul - vagyis zsírból szeretnénk fogyni. A három nap alatti látványos súlycsökkenés általában a szénhidrát-megvonásos diéták látszatsikere: ilyenkor mindössze a megkötött víz távozik a szövetek közül, nem a zsír.

fogyni mozog

Ide is kell a matek Ha okosan szeretnél nekilátni a súlyvesztésnek, akkor egy picit meg kell barátkozni a számokkal. Ezért, ne ijedj meg, de matekkal kezdünk.

Whatsapp A fogyás egyszerű, de gyakran nem könnyű megvalósítani.

Ahhoz, hogy valódi fogyást produkálj, vagyis pl. Így lehet a fogyókúra hosszan tartó életmód, nem önsanyargatás. Aki elhatározta, hogy ezúttal tényleg lefogy, annak hosszútávon kell gondolkodnia, és tartható étrendet kell választania, amiben kiegyensúlyozott mértékben oszlanak el a fehérjék, szénhidrátok és zsírok.

fogyni mozog

A korábbi napi kalóriamennyiséget feltéve, hogy nem koplaltál túl alacsony kalóriatartalmú diétával! A maradék deficit eléréséhez segít hozzá a rendszeres testmozgás és a napi aktivitási szinted növelése.

fogyni mozog

Ha minden nap a lépcsőt választod lift helyett, kicsit hamarabb szállsz le a buszról vagy távolabb hagyod a kocsit, és gyalogolsz összesen 30 percet, felállsz óránként az íróasztal mellől és jársz egy kicsit, máris további heti kalória mínusznál járunk. Ehhez jön még a rendszeres sport: heti háromszor-négyszer egy óra, a te aktuális edzettségi állapotodnak megfelelő intenzitású állóképesség-fejlesztő és erősítő edzéssel össze is jött a heti összkalória spórolás, ami egyenlő egy kiló valódi fogyással.

Olvastad már?

fogyni mozog

Ezért írj étrendi naplót! A rendszeres mozgás duplán hat!

Lose Belly Fat But Don't Do These Common Exercises! (5 Minute 10 Day Challenge)

De nem csak a matek és a gyorsabb eredmény miatt érdemes sportolni: a mozgás óriási előnye, hogy érezhetően javulni fog a mindennapokhoz szükséges állóképességed, vidámabb és fogyni mozog leszel, megnő fogyni mozog önbizalmad, ráadásul az izomtömeged növekedésével sokkal formásabbá, tónusosabbá válik a tested, mintha pusztán az étkezési szigorításokkal akarnál fogyni.