Nem csak fogyókúrás mítosz a zsírégető zóna

Zóna zsírégetést. Single post

A csodatevő zsírégető zóna A csodatevő zsírégető zóna Talán nem is gondoltad volna, zóna zsírégetést létezik egy olyan zóna, melyben extra gyorsan ég le rólad a zsír!

Zsírégető zóna: mennyi igaz a népszerű edzéselvből? - Dívány

Ismerd meg a fogyás nagy titkát, és válassz hozzá edzéstervet! Biztos sokan próbáltatok már ki különböző módszereket, hogy megszabaduljatok a felesleges kilóktól, vagy egyszerűen feszesebb és formásabb alakot érjetek el.

Még több termék Az optimális tempó megtalálására megoldás a zsírégető zóna kiszámítása. Ahelyett, hogy alacsony intenzitással futnál, meg kell találni azt a pulzus alapján meghatározható tempót, ami elég gyors a kalóriaégetéshez, és elég lassú az izmok óvásához. Ha megvan, ezt a sebességet folyamatosan, egyenletesen tartani kell.

És az is biztos, hogy nagy százalékotok sikertelenül, csalódva hagyta abba terápiáját. Most megtudhatjátok, mi is az ilyen kudarcoknak az oka.

Számos tényezőtől függ

A megfelelő zsírégetés Az elmúlt évtizedekben ugyan rengeteg szélsőséges divatdiéta látott napvilágot, de a valóság nem változott: szervezetünk számára nem az önsanyargató eljárások, hanem a visszafogott táplálkozás és a mérsékelt intenzitású edzés a legmegfelelőbb módszer.

Így nemcsak elkerülöd az éhezés minden káros hatását, de élvezheted a testmozgás örömeit is. Egyszerű a képlet: a bevitt kalória mennyisége kevesebb kell, hogy legyen, mint amennyit felhasználsz.

zóna zsírégetést fogyás területe

Mire kell tehát odafigyelni, ha fogyni szeretnél? És persze milyen sportokról is beszélünk? Zsírégető zóna Tény, hogy szervezeted körülbelül 40 perccel a ashley graham fiatal fogyás megkezdése után kezd el zsírt égetni.

zóna zsírégetést rendelés boldogulni fogyás

Addig az izmokban lévő glükózt — szénhidrátot — használod. Ezért az optimális zsírégető edzésnek körülbelül egy órán át kell tartania, melynek pedig az úgynevezett zsírégető zónában kell eltelnie. Ez az az intenzitás, amin a szervezeted szénhidrátok helyett az elraktározott zsírokat kezdi el égetni.

A megfelelő intenzitás betartása legkönnyebben pulzusméréssel érhető el, ezért is hívják az ilyen edzéseket kardioedzéseknek.

Az ennél alacsonyabb és magasabb intenzitású mozgás kevésbé hatásos. Magasabb fokozatra kapcsolva például tested már nem az annyira gyűlölt zsírból fog táplálkozni, hanem a bűvös 40 perc eltelte után is az izmokban lévő szénhidrátból. Emellett hamar elfáradsz, így kénytelen vagy abbahagyni az edzést.

Maradjunk az aerob zónában

Végül, de nem utolsó sorban megindul egy zsírraktározó hormon termelése is - ez a hormon nem más, mint a kortizol. Az edzések által bekövetkező kezdeti súlygyarapodásnak nem szabad elvennie a kedvedet, ez ugyanis legtöbbször nem más, mint izomtömegednek a mozgás hatására meginduló növekedése.

Ez pedig nem rossz, sőt.

zóna zsírégetést súlycsökkentő köszvényes roham

Minél több izomzattal rendelkezel, annál jobban megnő szervezeted energiafelhasználása, vagyis annál több zsírt égetsz el egyszerre. Napközben is, nem csak akkor, ha mozogsz.

  • Elveszíti a has zsíritalát
  • A csodatevő zsírégető zóna
  • Értsd a tudományt: Zsírégető zóna A zsírégető zóna Edzőtermekben, fitnessz anyagokban gyakran hallani erről a kifejezésről.
  • Fogyás kiegészítő menopauza

Étkezés A hiedelemmel ellentétben az edzések után fontos a megfelelő táplálékbevitel. Mivel az edzést követő 2 órában a szervezet nagyobb hatással dolgozza fel a szénhidrátokat, mint máskor, nyugodtan elfogyaszthatsz egy-két szendvicset vagy valami apró rágcsálnivalót.

Ezzel tested regenerációját is gyorsítod, így hamarabb készen állsz majd az újabb megmérettetésre.

A megfelelő zsírégetés

Az edzés A testmozgást nem csupán mint szükséges rosszat zóna zsírégetést felfogni. Kísérletek sora bizonyítja, hogy a mentális felfrissülésben és önbizalmad növelésében is fontos szerepet játszik. És aminek talán a leginkább örülhetsz, hogy a megfelelő intenzitású edzés megindítja a szervezetben a boldogsághormon termelését, aminek hatása több tábla elfogyasztott csokoládéval is felér.

  • Legjobb fogyás hetente
  • Zsírégető zóna: tényleg létezik? - HáziPatika
  • Aki valaha is edzett már, az biztosan találkozott a zsírégető zóna fogalmával, de arról már ritkábban esik szó, miért is ideális ez a pulzustartomány a zsírégetéshez, és mi történik a testedben, ha kilépsz belőle.
  • Hogyan lehet fogyni tudatlanul

És ha már kedvet kaptál, milyen mozgást is válassz? Lehet ez a kocogás - szabadban vagy akár futópadon - a biciklizés, a szobakerékpára spinning, a nordic walking, a fitnesz vagy a lépcsőzőgépek és más edzőtermi kardiogépek használata.

Minden olyan mozgás, amit folyamatosan, szervezeted túlzott megerőltetése nélkül egyenletes intenzitáson el tudsz végezni. Ezek mindegyikének heti háromszor egy órai használata a maximális pulzusod százalékán rövid idő alatt látható és hosszantartó eredményhez vezet.

Értsd a tudományt: Zsírégető zóna

Zóna zsírégetést 3 vagy 4 alkalom ezen az intenzitáson nemcsak fizikálisan, de mentálisan és szellemileg is óriási meglepetéseket okozhat számodra. És hogy otthon a biciklin tekersz kedvenc műsorod közben, vagy kint a szabadban kocogsz barátaiddal, esetleg az edzőtermi gépekkel próbálkozol? Ez már csak tőled és vérmérsékletedtől függ.